15-02-2012 20:49
ZjAva - sesja - Wolsung: PKiN
W działach: Wolsung, Konwenty, RPG, sesje | Odsłony: 2
Witajcie!
W ostatniej chwili udało mi się zgłosić sesję na ZjAvę. Wszystkich gotowych zmierzyć się z nekromantyczną, steampunkową wersją symbolu przyjaźni polsko-radzieckiej zapraszam w niedzielę na jedenastą. Gdzie? To się jeszcze okaże, ale MaWro obiecał mi jakieś miejsce (dzięki mu za to :) )
Wolsung: Podsystem Klątwy i Następstw
Czas gry: 3-4 godziny
Ilość graczy: 2-4
Najlepiej odnajdą się: śledczy, ryzykanci
Podsystem Klątwy i Następstw (w skrócie PKiN) miał być slawijskim odpowiednikiem PUKa, potężnym mechanicznym mózgiem zdolnym stworzyć lek na Klątwę. Z oszczędności został jednak stworzony w oparciu o morgowską nekrotechnikę, która tuż po jego ukończeniu stała się nielegalna na mocy traktaków kończących Wielką Wojnę. Teraz imponujący wieżowiec tylko sterczy w środku Gniazda i straszy... ale czy Niezwykłe Damy i Dżentelmeni boją się czegokolwiek?
Do zobaczenia na ZjAvie!
W ostatniej chwili udało mi się zgłosić sesję na ZjAvę. Wszystkich gotowych zmierzyć się z nekromantyczną, steampunkową wersją symbolu przyjaźni polsko-radzieckiej zapraszam w niedzielę na jedenastą. Gdzie? To się jeszcze okaże, ale MaWro obiecał mi jakieś miejsce (dzięki mu za to :) )
Wolsung: Podsystem Klątwy i Następstw
Czas gry: 3-4 godziny
Ilość graczy: 2-4
Najlepiej odnajdą się: śledczy, ryzykanci
Podsystem Klątwy i Następstw (w skrócie PKiN) miał być slawijskim odpowiednikiem PUKa, potężnym mechanicznym mózgiem zdolnym stworzyć lek na Klątwę. Z oszczędności został jednak stworzony w oparciu o morgowską nekrotechnikę, która tuż po jego ukończeniu stała się nielegalna na mocy traktaków kończących Wielką Wojnę. Teraz imponujący wieżowiec tylko sterczy w środku Gniazda i straszy... ale czy Niezwykłe Damy i Dżentelmeni boją się czegokolwiek?
Do zobaczenia na ZjAvie!
14
Notka polecana przez: AdamWaskiewicz, Bielow, Blanche, Darken, dreamwalker, Garnek, Ifryt, Jade Elenne, MaWro, nerv0, Scobin, Shonsu, Squid, Wiron
Poleć innym tę notkę