Blog - Dzikie Pomysły

Wyświetlono rezultaty 1-10 z 29.

Krzesława

01-04-2014 17:45
6
Komentarze: 4
W działach: RPG, Dzikie Pomysły, Plane przedstawia
Krzesława
Moi Drodzy, to kolejny po Przyzwaniu Freuda bardzo głupi tekst, który popełniłem kiedyś dla odpoczynku. Obiecałem sobie wrzucić go gdzieś na Prima Aprillis, przeto wrzucam. Krzesława Krzesła też mają uczucia, a siedzenie na nich z pewnością te uczucia rani. Ludzkość powinna ukorzyć się przed tymi sprzętami lub przygotować na ich gniew. A przynajmniej ich gniew wcielony w Krzesławę, atrakcyjną blondynkę i studentkę projektowania na krakowskiej ASP. Pewnego dnia na nudnym wykładzie dziewczyna zaczęła się wiercić na krześle tak niesamowicie, że mebel zerwał ze swoją zasadą milczenia i wyjaśni...

Przyzwanie Freuda

26-03-2014 21:37
10
Komentarze: 11
W działach: Dzikie Pomysły, SWEPl, Plane przedstawia
Przyzwanie Freuda
Moi Drodzy, To tylko drobny wytwór zmęczonego umysłu powstały w trakcie odpoczynku popyrkonowego. Gdyby jednak ktoś chciał skorzystać, na przykład w Brawurowym Wolsungu (gdzie Freud nazywa się Traur, ale działa tak samo), nie krępujcie się! Tekst pod D&D byłby może przydatny większej grupie osób, niż pod Savage Worlds, ale wtedy musiałbym chyba napisać statystyki od podstaw, a brak mi na to czasu.    Przyzwanie Freuda Ranga: Nowicjusz Punkty mocy: 3 Zasięg: Spryt Czas trwania: 3 (1/rundę) Warianty: wezwanie Freuda, sprowadzenie Freuda, materializacja Freuda. P...

Polterprzygody

14-01-2014 11:03
18
Komentarze: 13
W działach: Plane przedstawia, Dzikie Pomysły, fandom, Polter, RPG, sesje
Polterprzygody
Moi drodzy! W chwili odpoczynku między poważnymi projektami usiadłem przed laptopem i popełniłem głupotkę, oczywiście nie pierwszą w życiu i nie ostatnią. W poniższe przygody można grać szeregowymi użytkownikami Poltera lub strzegącymi go superbohaterami czerpiącymi moc z polterpunktów i pozdrówek. A może flejmów? Może cała polterowa trollerka jest podsycana z cieni przez Tajemniczego Zbawcę, który dzięki niej stworzył broniącą nas wszystkich Ligę Fantastycznych? By wybrać przygodę, czytaj je aż znajdziesz taką, którą Ci się podoba lub rzuć k4: 1 – Na Polterze loguje się użytkownik P...

Dumka erpegowa o Hobbicie

27-12-2013 22:17
21
Komentarze: 8
W działach: Plane poleca, RPG, Dzikie Pomysły
Dumka erpegowa o Hobbicie
Witajcie! Pustkowie Smauga bardzo mi się podobało, a w jego trakcie miałem sporo erpegowych przemyśleń ściślej lub luźniej związanych z jego fabułą. Zapisuję więc, by nie uciekły. Jest to prawdziwy groch z kapustą, pomysły na kampanię mieszają się z pojedynczymi motywami albo nawet elementami mechaniki. Nasycenie spoilerami jest umiarkowane. Hobbit a Władca Pierścieni – dwie kampanie W ekranizacji Hobbita wyraźnie widać, jak dość osobista wyprawa Bilba i krasnoludów miesza się z grą o los całego Śródziemia,  zdarza się nawet, że Gandalf zawodzi całą grupę w imię wyższego dobra. T...

Halloweenowa gra na czas

23-10-2013 20:16
3
Komentarze: 15
W działach: Cthulhu, RPG, Plane przedstawia, Dzikie Pomysły, Sesje
Halloweenowa gra na czas
Witajcie, drodzy Polterowicze! Wygląda na to, że pojutrze będę prowadził sesję halloweenową w grupie RPG katowickiego Pałacu Młodzieży. Ponieważ sesje w Pałacu muszą być krótkie (2-3 h) i odbywają się w zbyt prowizorycznych warunkach, by dawać jakiekolwiek szanse na stworzenie strasznego klimatu, wolę zrobić coś o wiele bardziej zabawowego i pulpowego. Mój pomysł jest na tyle dziwny, że chcę go z Wami skonsultować. Mianowicie chcę zrobić z sesji konkurs: jak długo Twoja postać przeżyje? Fabuła będzie połączeniem Ptaków i Horroru w Arkham: do miasta zbliża się Shub-Niggurath, przez co zw...

Zew Lovecrafta

30-07-2013 23:07
9
Komentarze: 16
W działach: Cthulhu, RPG, Plane przedstawia, Dzikie Pomysły, SWEPl
Zew Lovecrafta
Ostatnio sporo rozmawiam z Cooperatorem Veritatis o Cthulhu. Wy zresztą też to robicie, tyle, że bardziej jednostronnie – czytając i komentując liczne teksty Jacka. Po prawdzie sam mało grałem i prowadziłem ZC, ale ciągle obiecuję sobie to zmienić i ogólnie rzecz biorąc jestem entuzjastą konwencji. Dzisiaj zaś jakaś obca siła natchnęła mnie chęcią odświeżenia jej. Mam nadzieję, że mój głos doda coś do dyskusji o tekstach Jacka, a jeżeli nie, przynajmniej dam Wam potwora do SWEPla ;)   Wydaje mi się, że w dzisiejszych czasach warto odpowiadać na zew nie Cthulhu, a samego Lovecrafta...

Dzikie Pomysły: Ukryty Talent

25-06-2013 23:23
9
Komentarze: 10
W działach: Dzikie Pomysły, SWEPL, Plane przedstawia, RPG
Dzikie Pomysły: Ukryty Talent
Witajcie! Od jakiegoś czasu oglądam Supernatural, jestem właśnie w 2/3 pierwszego sezonu. By nie zdradzać fabuły serialu nie napiszę, co konkretnie zainspirowało mnie do poniższego - dość powiedzieć, że można w nim znaleźć piękny przykład postaci z tą Przewagą. Ukryty Talent (niesamowita) Wymagania: Figura, tylko przy tworzeniu postaci. Twoja postać posiada jakiś niezwykły talent, który ujawni się dopiero podczas przygody. Nie masz najmniejszego wpływu na to, co to będzie i w jakich warunkach zacznie działać - ustala to MG. Jedyna pewna rzecz to to, że ten Talent będzie odpowiednikiem 3-5 pu...

Dzikie Pomysły: Przejezdny

11-05-2013 17:37
17
Komentarze: 6
W działach: Dzikie Pomysły, SWEPL, Plane przedstawia, RPG
Dzikie Pomysły: Przejezdny
Jak wiadomo dzięki Freudowi, twórczość służy do sublimacji popędów. Nie wiem, czy oblany dzisiaj egzamin na prawko wyzwolił we mnie jakieś popędy, ale na wszelki wypadek sublimuję.    Przejezdny – potwór miejski (Figura) Rzadko zdarza się, by pieszy zginął pod kołami samochodu, za kierownicą którego siedzi kursant  – przecież obok niego jedzie obdarzony sokolim wzrokiem instruktor. Gdy jednak dojdzie do najgorszego, duch przejechanego biedaka zostaje na tym łez padole jako Przejezdny – mściwe widmo gotujące innym los podobny do swojego. Przejezdny przypomin...

Dzikie pomysły: sprytne sztuczki

24-12-2012 15:13
6
Komentarze: 1
W działach: Dzikie Pomysły, Plane przedstawia, SWEPl, RPG, Brawurowe światy
Dzikie pomysły: sprytne sztuczki
Witajcie! Korzystając z ferii mam wreszcie trochę czasu na Beasts & Barbarians, na które już od dawna ostrzyłem sobie ząbki. Jednym z przefajnych pomysłów w tym dzikim settingu są sprytne sztuczki - triki, które wykupuje się jako moce, ale tak naprawdę są tylko zmyślnym kuglarstwem czy mesmeryzmem - w końcu pulp powstał w latach 20. i to nie jest przypadek, że równie dobrze jak do B&B taka "magia" pasuje do Sensacji i Przygody. Sztuczki są zwykle oparte na którejś z mocy, posiadają jednak jakiś słaby punkt - a w zamian za to drobne usprawnienie. Wymyślanie takich sztuczek to jedna z fajni...

Dzikie Pomysły: Mentor

12-07-2012 23:17
11
Komentarze: 4
W działach: SWEPl, Dzikie Pomysły, Plane przedstawia, RPG
Dzikie Pomysły: Mentor
Witajcie! Wpis Wlodiego o Grimmuarze zainspirował mnie do przeniesienia do SWEPla postaci mistrzów i mentorów licznie zaludniających powieści fantasy. Chodzi mi o ludzi potężniejszych i bardziej doświadczonych od reszty drużyny, ale jednocześnie nie będących wybrańcami losu – mających mniejszy dryg do bohaterstwa lub fatum karzące im umrzeć w połowie kampanii. Ponieważ napisałem już jedną przewagę Mentor, tę chrzczę imionami dwóch najsłynniejszych przedstawicieli tego archetypu: Gandalf/Obi-Wan Jesteś potężny i doświadczony, ale z jakiegoś powodu to nie jest Twoja historia. Być może j...

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.