Blog - Dzikie Pomysły

Wyświetlono rezultaty 21-29 z 29.

Nieświadomy nekromanta

20-02-2011 11:19
13
Komentarze: 2
W działach: Dzikie Pomysły, Plane przedstawia, RPG
Nieświadomy nekromanta
            Zbliżcie się, drodzy Mistrzowie Gry i nadstawcie uszu! Mam dla Was pomysł na nekrotyczną niespodziankę, którą zabawicie graczy na najbliższej sesji!             Nikogo nie zdziwią nekromanci ożywiający zombie, potężni nieumarli ożywiający zombie, spaczona ziemia ożywiająca zombie ani artefakt ożywiający zombie... ale strach ożywiający zombie to chyba nowość. Wyobraźcie to sobie – ilekroć ktoś zaczyna się bać, okoliczne zwłoki ożywają. Kto ma być tym kimś? To...

Dzikie Pomysły – Pokorny

18-02-2011 21:29
11
Komentarze: 2
W działach: Dzikie Pomysły, Plane przedstawia, RPG, BNariusz
Dzikie Pomysły – Pokorny
Witajcie!  Po nieco dłuższej przerwie wracają Dzikie Pomysły! Makabryczny martwiak, którego chcę Wam dziś przedstawić, jest pierwszym z całej galerii postaci, którą nazwałem BNariuszem i która przez najbliższy czas zdominuje moją savage'ową twórczość. Spodziewajcie się najróżniejszych postaci do wykorzystania w dowolnym świecie, rozpisanych według tego schematu wzbogaconego dzięki Scobinowi o leitmotiv. Miłej lektury!     Pokorny Obłąkany nieumarły wierzący, że sama Ziemia nakazała mu walczyć z ludzkością. Wszelki postęp i ujarzmianie...

Dzikie Pomysły – Padłeś? Powstań!, cz. I: szkielety

19-01-2011 19:09
10
Komentarze: 1
W działach: Dzikie Pomysły, Plane przedstawia, RPG
Dzikie Pomysły – Padłeś? Powstań!, cz. I: szkielety
            Nie wiem, czy złapałem tego bakcyla przez Diablo II, czy D&D 4E z jego poplecznikami, ale bardzo lubię starcia, w których wszelakie służalce potrafią błyskawicznie wrócić do życia. Takim zagraniem można świetnie zaskoczyć graczy i zmusić ich do zastosowania nietypowej taktyki.             W pierwszym i prawie na pewno nie ostatnim Pomyśle z serii Padłeś? Powstań mam dla Was dwa pomysły na nietypowe zdolności szkieletów. Poza Kościejami mogą je posiadać wszelakie istoty,...

Dzikie Pomysły – Famfatla-furiatka

17-01-2011 12:28
11
Komentarze: 3
W działach: Dzikie Pomysły, Plane przedstawia, RPG, BNariusz
Dzikie Pomysły – Famfatla-furiatka
            Odkąd przeczytałem Trzech Muszkieterów wiedziałem, że na którejś z moich sesji pojawi się Milady de Winter lub podobne do niej nieboskie stworzenie. Kocham bowiem przerysowania, a ta kobietka-demonetka jest femme fatale przerysowaną wręcz popisowo. Z gruntu Zła, kierowana 'zwierzęcymi żądzami' i pragnieniem zemsty, w gniewie zdolna przerazić nawet(!) mężczyznę[1], a w rozpaczy żałująca, że jej mocarny duch musiał przyjść na świat w słabym, kobiecym ciele... Choć powracając do dzieła Dumasa odkryłem, że dopowiedziałem sobie sp...

Dzikie Pomysły - Przedzieranie się

01-01-2011 18:25
3
Komentarze: 1
W działach: Dzikie Pomysły, Plane przedstawia, RPG
Dzikie Pomysły - Przedzieranie się
            W głównej sali kryjówki potężnego nekromanty aż roi się od zombie. W sumie nie trzeba zabijać ich wszystkich, ale blokują one przejście do komnaty ich pana.             Drużyna już wnet dopadnie do bezpiecznego fortu, ale będzie musiała przedrzeć się przez okupujących go wrogów.             Asterix ocali życie, jeżeli dotrze do loży Dwulicusa – tyle, że po drodze czekają węże, lwy, słonie,...

Dzikie Pomysły - Przedzieranie się

31-12-2010 15:42
5
Komentarze: 3
W działach: Dzikie Pomysły, RPG, Plane przedstawia
            W głównej sali kryjówki potężnego nekromanty aż roi się od zombie. W sumie nie trzeba zabijać ich wszystkich, ale blokują one przejście do komnaty ich pana.             Drużyna już wnet dopadnie do bezpiecznego fortu, ale będzie musiała przedrzeć się przez okupujących go wrogów.             Asterix ocali życie, jeżeli dotrze do loży Dwulicusa – tyle, że po drodze czekają węże, lwy, słonie,...

Dzikie Pomysły - Więź życia

25-12-2010 18:30
9
Komentarze: 10
W działach: Dzikie Pomysły, RPG, Plane przedstawia
Dzikie Pomysły - Więź życia
 Oto kolejny Dziki Pomysł związany z ranami. Dziękuję wszystkim, którzy ciepło przyjęli poprzednie i przepraszam, że nie odezwałem się pod tamtym wpisem. Wesołych Świąt!   Więź Życia  To magiczny efekt świetnie pasujący do potężnych złoczyńców otoczonych tabunem sług. Pozwala on wykorzystywać siły życiowe innych, by ocalić własną nikczemną skórę.   Osoba będąca w centrum więzi (dalej zwana jej władcą) może zadawać pozostałym związanym nią osobom Rany, by wzmocnić swój rzut na Wyparowanie – każda Rana dodaje do niego +2. Nawet, jeże...

Dzikie Pomysły - Ukryci

24-12-2010 21:58
9
Komentarze: 1
W działach: Dzikie Pomysły, RPG, Plane przedstawia
Dzikie Pomysły - Ukryci
W Diablo były takie irytujące stworki, które po oberwaniu znikały i leczyły się – Ukryci (hidden). Dzisiaj przyszło mi do głowy, że toto mogło by się fajnie sprawdzić na sesji, czy to w horrorze, czy typowym fantasy. Oto typowy Ukryty i magik-przywódca. Jeżeli marzy Ci się inna istota posiadająca podobną moc, po prostu obdarz ją zdolnością Wniknięcie w cienie.   Ukryty Cechy: Duch k6, Siła k8, Spryt k6*, Wigor k8, Zręczność k8 Umiejętności: Skradanie k8, Spostrzegawczość k6, Tropienie k6, Walka k6 Tempo: 6           &nbs...

Dzikie Pomysły na Rany

17-12-2010 14:05
14
Komentarze: 6
W działach: Dzikie Pomysły, RPG, Plane przedstawia
Dzikie Pomysły na Rany
            Niedawno całkowicie przestawiłem się z D&D na Savage Worlds. Oznacza to między innymi, że po głowie krąży mi sporo drobnych savage'owych pomysłów i nie dla każdego znajduję większy projekt, pod który mógłbym go podpiąć. Nie chcę, by którekolwiek z tych pomysłów przepadły, więc od dzisiaj zaczynam się nimi dzielić z Wami. Na tym blogu często (ale raczej nie regularnie) będą pojawiały się reguły domowe, nowe Przewagi i Zawady i tym podobne. Dzisiaj zaczynam dwoma zasadami związanymi z mechaniką Ran:      &...