Blog - Evernight

Wyświetlono rezultaty 11-20 z 22.

Monstrum Schmetterlinga

05-04-2012 12:59
9
Komentarze: 9
W działach: Brawurowe Światy, Plane przedstawia, SWEPL, Evernight, WTS, Dzikie Pogranicze
Monstrum Schmetterlinga
Witajcie! Kolejny element Dzikiego Pogranicza, który jest już gotowy i który może się przydać także poza nim - tym razem nie tylko w fantaziakach, ale i horrorach. w DP będzie to po prostu jedno z mniej przyjemnych spotkań losowych - chyba, że gracze podpadną Schmetterlingowi. Wtedy Monstrum będzie ich tropić, aż wytropi.    Monstrum Schmetterlinga               Największe dzieło druidycznej nekromancji Schmetterlinga. Na początku był to zwykły nieumarły wilk, ale dzięki mrocznemu geniuszowi upadłego elfa zaczą...

WTS: Wieści z Pogranicza

04-04-2012 23:39
6
Komentarze: 7
W działach: Brawurowe Światy, Plane przedstawia, SWEPL, Evernight, WTS, Dzikie Pogranicze
WTS: Wieści z Pogranicza
Witajcie! Na forum pojawiły się dwa duże elementy Dzikiego Pogranicza - opisy Głównych Złych i elfickiego Lasu Ruin. Zapraszam wszystkich zainteresowanych! Może trochę spamuję tym projektem, ale bardzo się na niego nakręciłem i staram się zdobyć jak najwięcej feedbacku. WTS działa cudownie, światy faktycznie najlepiej pisze się wspólnie.

WTS: Stara Wieża, Sandboxowa Wpadka

04-04-2012 21:26
7
Komentarze: 11
W działach: Brawurowe Światy, Plane przedstawia, SWEPL, Evernight, WTS, Dzikie Pogranicze
WTS: Stara Wieża, Sandboxowa Wpadka
Witajcie! Spróbowałem rozpisać pierwszą z wolnostojących lokacji, jakich potrzebuje Dzikie Pogranicze, i wena mnie poniosła ;P Wyszła miniprzygoda, którą wykorzystać można w dowolnym fantaziaku i dlatego wrzucam ją tutaj. Ale do sandboxa splotów nie tędy droga. Bez sensu było tworzyć ładny, zwarty tekst, skoro sporo z tych informacji i tak będę musiał potwórzyć gdzie indziej. Pisząc sandbox z fabułą na początku lepiej pisać wszystko w punktach, a na ostatnim etapie pracy ocenić, które z nich trzeba rozwinąć. Większości wystarczy patrz str. x.  Tak czy siak, miłej lektury!  Sta...

WTS: Przewagi z Pogranicza

03-04-2012 20:41
7
Komentarze: 30
W działach: Brawurowe Światy, Plane przedstawia, SWEPL, Evernight, WTS, Dzikie Pogranicze
WTS: Przewagi z Pogranicza
Witajcie! W związku z Dzikim Pograniczem zabawię w Evernight dłużej, niż sądziłem. Warto więc, bym wreszcie zrealizował swój stary pomysł napisania nowych Przewag pasujących do tego świata i fantasy w ogóle - mam wrażenie, że w SWEPlu jest ich w miarę mało. Opublikuję je osobno od Dzikiego Pogranicza, pewnie tu albo jako artykuł w dziale RPG - mogą się przecież przydać nie tylko ludziom chcącym prowadzić nasz (na chwilę obecną: mój, Zigzaka, trochę Aesa i trochę Vukodlaka) heartbreaker. Mimo tego te Przewagi to część WTSu - nawet, jeżeli "S" to tym razem pierwszy oficjalny setting do SWEPla ;...

WTS: Dzikie Pogranicze (Evernight)

01-04-2012 20:53
6
Komentarze: 1
W działach: Brawurowe Światy, Plane przedstawia, SWEPL, Evernight, WTS, Dzikie Pogranicze, Polter
WTS: Dzikie Pogranicze (Evernight)
WTS: Dzikie Pogranicze Witajcie! Niedawno pisałem o sandboxie splotów i opisałem na forum projekt takiego świata. Dziś zaś zapraszam do przeczytania i skomentowania zarysu tej krainy, którą ochrzciłem jakże sztampową nazwą Dzikie Pogranicze. Znajduje się on na forum WTS. Wiem, że linki na blogach zniechęcają, ale bardzo mi zależy, by cała dyskusja nad projektem toczyła się w jednym miejscu. Przy okazji opracowałem coś na kształt definicji "Sandboxa Splotów": Sandbox Splotów to niewielki świat opisany na tyle szczegółowo, by dobrze nadawać się do swobodnej eksploracji przez graczy. Część ele...

WTS: Sandbox Splotów

28-03-2012 23:04
9
Komentarze: 6
W działach: Brawurowe Światy, Plane przedstawia, SWEPL, Evernight, WTS, Dzikie Pogranicze
WTS: Sandbox Splotów
Witajcie! Ostatnio chodzi mi po głowie pomysł krótkich, otwartych settingów, przygoda z którymi zaczynała by się od swobodnej eksploracji i stopniowo wciągała graczy w wielkie wydarzenia. Nazywam takie światy Sandboxami Splotów, gdyż kampania pojawia się w nich sama, gdy swobodne działania drużyny przesuną jedną z „dźwigni” czekających gdzieś w świecie i wprawią w ruch wielkie wydarzenia. Spotkanie z jedną z tych „dźwigni” może nawet wypaść z tabelki! Podobnie jak Aes uważam, że na nazwę sandbox zasługują nie tylko losowe światy, ale też te duże i otwarte, ale jednak c...

Generator Elfów Evernight

24-11-2011 22:02
10
Komentarze: 6
W działach: Dzikie Pomysły, Plane przedstawia, RPG, SWEPL, Brawurowe Światy, Evernight
Generator Elfów Evernight
Witajcie!   Jak pewnie wiecie, Evernight to parodia D&D i w ogóle heroic fantasy. Można więc mieć za złe jego autorom, że elfy na Tarth są jedne - podczas, gdy Faerun, Azeroth i inne fantastyczne krainy zaludnione są zwykle pstrokatą masą długouchów takich, owakich i jeszcze innych jakichś.   Jeżeli Tobie też to przeszkadza, przy tworzeniu kolejnego wiecznocnego elfa – czy to BNa, czy BG – ustal, że jest to elf (k10): 1.      Leśny; 2.      Księżycowy; 3.      Nocny; 4.   &...

Zapraszam do Evernight!

21-11-2011 19:42
11
Komentarze: 3
W działach: RPG, SWEPl, sesje, Evernight
Zapraszam do Evernight!
Witajcie! Z kampanii Evernighta, o której pisałem tu w wakacje, niestety odpadło dwóch graczy. Poszukuję więc zastępców. Gramy na skype w poniedziałki od 19 albo 19.30. Rozgrywamy kampanię z podręcznika mocno wzbogaconą wątkami mojego pomysłu, a po jej zakończeniu mamy plany na dużo dalszych sesji. Raz już dołączyliśmy do grupy nowego gracza i nie było problemów z aklimatyzacją, więc sądzę, że i kolejni łatwo się wśród nas odnajdą. O opis konwencji gry poprosiłem Kelly'ego, jednego z graczy i powiedział on, że: gramy radośnie i wesoło, jest dużo śmiechu. Są chwile, w których piąta ściana pę...

Dzikie Pomysły: artefakty Waluzji

16-08-2011 23:34
11
Komentarze: 0
W działach: Dzikie Pomysły, Plane przedstawia, RPG, SWEPL, Brawurowe Światy, Evernight
Dzikie Pomysły: artefakty Waluzji
            Wiadomo, że mało co pomaga kreatywności równie mocno, jak ograniczenia. Gdy musimy się wpasować w jakiś schemat zyskujemy punkt zaczepienia, bez którego nasze pomysły po prostu nie mają wokół czego się krystalizować. Dlatego lubię wszelakie generatory losowe, a ten tworzący magiczne przedmioty z Evernight jest jednym z moich ulubionych. Najwyraźniej on też mnie lubi, bo wymyślone dzięki niemu artefakty trafiły aż na stronę GRAmela. Miłej lektury!  

Evernight: Nowa Nadzieja

16-08-2011 22:45
13
Komentarze: 0
W działach: Brawurowe Światy, RPG, Sesje, SWEPL, Evernight
Evernight: Nowa Nadzieja
            Kolejna, satysfakcjonująco długa sesja Evernight była usłaną niebezpieczeństwami drogą od poniżenia do sławy. Poprzednia gra zakończyła się pojmaniem drużyny, a dziś rozegraliśmy jej niewolę, oswobodzenie i pierwsze kroki w siłach Podziemia.               O pierwszej, niewolniczej połowie sesji nie mam za wiele do powiedzenia – akcja zwolniła, gracze tworzyli bardzo sprytne plany ucieczki i z klasą przyjmowali to, że się nie da. Tak, jak poprzednio w podobnyc...

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.