Blog - Rpg

Wyświetlono rezultaty 91-100 z 162.

Wojenny twist

13-06-2012 14:38
9
Komentarze: 28
W działach: RPG, sesje
Witajcie! Przedwczoraj wpadł mi do głowy pomysł na sesję wojenną z twistem, na ile oryginalnym – trudno mi ocenić. Można ją poprowadzić w dowolnych realiach, więc używam ogólnych nazw typu Wrogowie, Ojczyzna, Generał itp. Ojczyzna BG zostaje najechana przez Wrogów, więc jej wojska wyruszają na wojnę pod dowództwem genialnego Generała, jedynej osoby zdolnej odeprzeć Wrogów. Gracze są gdzieś wśród żołnierzy – mogą być oddziałem specjalnym, technikami, niższymi rangą dowódcami, słowem: być na dowolnej w miarę ważnej pozycji. Przez pewien czas – godzinę, dwie, może nawet ca...

PoprAviny - jak było?

17-03-2012 23:36
8
Komentarze: 3
W działach: Konwenty, sesje, RPG
PoprAviny - jak było?
Wiem, że trochę czasu już minęło, ale nie miałem wcześniej czasu spytać: jak było na popraAvinach? Dobrze się bawiliście? Planujecie powtórkę - a jeżeli tak, to kiedy?

Mój problem z poprAvinami

02-03-2012 22:12
9
Komentarze: 1
W działach: Konwenty, sesje, RPG
Witajcie! Jest mi strasznie przykro, ale nie będzie mnie na poprAvinach (która to już wersja tej nazwy?). Dwa ostatnie weekendy albo nie było mnie w domu, albo byłem zajęty gośćmi i zorientowałem się, że moje studia nie wytrzymają kolejnej nieobecności. Zawaliłbym kolokwium, wystąpienie w Chorzowie i kilka innych rzeczy, na których mi bardzo zależy. No i rozegrałem dzisiaj tak przyjemną sesję, że w weekend obędę się bez kolejnych ( : Jest mi naprawdę żal, bo chciałbym móc się z Wami znowu spotkać. Stąd prośba: bawcie się tak dobrze, by nie było Wam dość! Zróbcie z poprawin tradycję – z...

zjaVowy PoprawCon

24-02-2012 22:29
13
Komentarze: 27
W działach: Konwenty, sesje, RPG
zjaVowy PoprawCon
Witajcie! Czas ustalić, jak mają wyglądać zjAvowe poprawiny :) Z tego, co zrozumiałem tutaj, na lokację dobrze nada się Traffic, który nie wiem, gdzie jest, ale w którym Avangarda już ma swoje macki. Padła propozycja niedzieli, ja jednak optowałbym za sobotą - w niedzielę ja i pewnie kilku innych ludzi nie mogło by grać do późna. No i Jade nie miała by kiedy urządzić herbatki :) Jeżeli chodzi o mój wkład, chcę mistrzować. Po głowie krąży mi kilka sesji i poprowadzę te, do których najszybciej zbiorą się chętni: Zabawa przyjemna a pożyteczna (Wolsung): okultystyczne śledztwo w Lyonesse kpią...

Wolsung na trzy kęsy

23-02-2012 00:05
12
Komentarze: 6
W działach: Wolsung, RPG, sesje, konwenty
Wolsung na trzy kęsy
Witajcie!               Prowadziłem na zjAvie Wolsunga i nie do końca wyszło – większość graczy była nowa i przytłoczyły ich reguły W. Zupełnie im się zresztą nie dziwię – mechanika Wolsunga jest fajna, ale jednak naprawdę skomplikowana. Dlatego właśnie czas wreszcie ustalić, co warto wprowadzać już na 1. sesji W, a z czym warto poczekać, aż gracze otrzaskają się z podstawami. Wraz z Blanche i Sinclairem stworzyliśmy po niefortunnej sesji trzystopniowy schemat wchodzenia w Wolsunga:     Stopień 1 – po...

Autorka: Karty na stół!

22-02-2012 22:50
12
Komentarze: 9
W działach: RPG, konwenty
Witajcie!            Po zjAvie w mojej głowie urodził się pomysł na autorkę. Ma to być bardzo prosta, bardzo mało losowa mechanika do rozgrywania sesji opartych na tajemnicach, odkryciach i śledztwach. Dwiema głównymi inspiracjami są Castle Falkenstein i Swords & Wizardry.             Chcę, by gra opierała się na zdrowym rozsądku i kartach. Wszystko, co tylko się da – przeszukiwanie, negocjacje, zastawianie pułapek itp. – ma być rozstrzygane narracyjnie albo w oparciu...

ZjAvowe poprawiny

20-02-2012 13:49
20
Komentarze: 15
W działach: Konwenty, sesje, RPG
Witajcie! Tak, wszyscy piszą o zjAvie :) Konwent udał się przednio i żal tylko, że był za krótki. Stąd pomysł - spotkajmy się jeszcze raz w Wawie i grajmy cały dzień! Proponuję urządzić za dwa tygodnie zjAvowe Pprawiny - spotkanie kilkunastu, może kilkudziesięciu osób, któym przez te dwa dni było mało sesji albo które chciały, ale nie mogły dojechać w ten weekend. Nie znam się na Wawowym światku RPG, więc będę musiał zdać się na Was w sprawie tego, czy i gdzie można by takie coś urządzić, mogę za to obiecać usługi własne i Squida w zakresie prowadzenia (Ifrytowi pomysł też się spodobał, pew...

ZjAva - sesja - Wolsung: PKiN

15-02-2012 20:49
14
Komentarze: 14
W działach: Wolsung, Konwenty, RPG, sesje
ZjAva - sesja - Wolsung: PKiN
Witajcie! W ostatniej chwili udało mi się zgłosić sesję na ZjAvę. Wszystkich gotowych zmierzyć się z nekromantyczną, steampunkową wersją symbolu przyjaźni polsko-radzieckiej zapraszam w niedzielę na jedenastą. Gdzie? To się jeszcze okaże, ale MaWro obiecał mi jakieś miejsce (dzięki mu za to :) ) Wolsung: Podsystem Klątwy i Następstw Czas gry: 3-4 godziny Ilość graczy: 2-4 Najlepiej odnajdą się: śledczy, ryzykanci Podsystem Klątwy i Następstw (w skrócie PKiN) miał być slawijskim odpowiednikiem PUKa, potężnym mechanicznym mózgiem zdolnym stworzyć lek na Klątwę. Z oszczędności został jednak...

Nemezis – grać czy się bać?

26-01-2012 19:36
6
Komentarze: 59
W działach: Brawurowe Światy, RPG, Sesje, SWEPL
Nemezis – grać czy się bać?
Witajcie!    Sesja powoli ma się ku końcowi, na horyzoncie majaczą już ferie – czas na udział w zacnej akcji Wędrowcza Nowy Rok, Nowe RPG. Tych nowych gier pewnie będzie kilka, a na pierwszy ogień pójdzie kurzące się od roku na półce Nemezis. Zamierzam je potraktować jako Cthulhu w kosmosie, a sesje mają być pełne niepozornych spisków pokazujących swoje prawdziwe, czarnomagiczne oblicze dopiero po kilku sesjach.    Nim spiszę przygodę i zacznę rekrutację – kto wie, może tutaj – chciałbym poradzić się bardziej doświadczonych w...

Dzikie Pomysły: Talia Inicjatywy

16-01-2012 17:16
6
Komentarze: 4
W działach: Dzikie Pomysły, Plane przedstawia, RPG, SWEPL
Dzikie Pomysły: Talia Inicjatywy
Witajcie! Aes umieścił na swoim blogu Przewagi, które mają załatwić nie podobającą się mu losowość inicjatywy w SWEPlu. Mi też nie do końca się ona podoba, więc wpadłem na taki plagiacik z Wolsunga: Każdy gracz na początku sesji dostaje tyle kart do ręki, ile ma kostki Zręczności: 1 przy k4, 2 przy k6 itp., powyżej k12 jedną kartę za każde +2. W walce każdy może zastępować kartę, którą otrzymał, swoją własną. Grupy Blotek dostają tylko jedną kartę i to tylko przy Zr k8 albo wyższej, żeby karty nie "staniały" za bardzo i żeby MG nie musiał trzymać mnóstwa osobnych kupek. Jego Figury dostają...

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.