Blog - plane przedstawia

Wyświetlono rezultaty 121-130 z 165.

PeDeutyka

13-11-2011 19:44
11
Komentarze: 19
W działach: Plane przedstawia, Życie
            W związku ze studiami i zmienną w czasie chęcią do poświęcania im czasochęci stworzyłem metodę mobilizowania się, która powinna bardzo przypaść do gustu wszelkim graczom.               Jest ona prosta: przydzielaj sobie PDki! Bardzo lubię widzieć, jak moja postać rozwija się i wzrasta w siłę. Kilka razy próbowałem myśleć o czytaniu, zdrowym trybie życia itp. jako o takim samym "kokszeniu" siebie, ale niestety nie działało. Własny rozwó...

Twarze Urdy na zwoju

19-09-2011 15:04
2
Komentarze: 0
W działach: Twarze Urdy, Wolsung, RPG, Plane przedstawia
Hej! Na Ancientscroll.pl trafiły niedawno moje Twarze Urdy - wolsungowi BNi, którzy kilka dni temu pojawili się na tym blogu i spotkali się z całkiem entuzjastycznym przyjęciem. Jeżeli ktoś ich jeszcze nie zna, zapraszam! Upiory Opery Eduardo HaidoPaulus Still

Lista kontrolna SWEPla

18-09-2011 21:27
14
Komentarze: 8
W działach: RPG, SWEPl, Plane przedstawia, sesje
Lista kontrolna SWEPla
            Od roku prowadzę SWEPla, a wciąż zdarza mi się zapominać o kilku sprawach, które moim zdaniem szalenie ubarwiają sesje w tym systemie i dodają mu smaczku. By jakoś sobie z tym zapominalstwem poradzić spisałem tę listę. Służy ona zarówno do przeglądania przed sesją, podczas planowania przygody, jak i podczas niej, by nieustannie dostarczać graczom wrażeń.   Podkreśl wyjątkowość postaci. Figury mogą więcej, mają nieprzyzwoite szczęście i są odporne na głupie błędy (zauważ, że im łatwiejszy test, t...

Cthulhu: Kultyści i naziści

15-09-2011 21:34
10
Komentarze: 0
W działach: RPG, SWEPl, Plane przedstawia, sesje
Cthulhu: Kultyści i naziści
Hej! Ma ktoś ochotę na szkatułkową sesję z retrospekcją w międzywojennym świecie Mitów? Jeżeli tak, pozwalam sobie polecić Wam swój scenariusz, który został wyróżniony w konkursie GRAmelowo-Galmadrinowym i niedawno trafił na stronę tego pierwszego wydawnictwa. Kultyści i naziści to podwójna przygoda, w której gracze zwiedzają grecką wysepkę w skórach dwóch drużyn - najpierw nerdów rodem z powieści Lovecrafta, potem twardzieli wprost z Sensacji i Przygody. Mają okazję spotkać mackowatego pana Hyde (tak, to już drugi), nazi...

Twarze Urdy: Paulus Still

15-09-2011 12:51
7
Komentarze: 1
W działach: Wolsung, BNariusz, Plane przedstawia, Twarze Urdy
Ostatnia z postaci, opinie o których posłużą mi w dalszej pracy nad Twarzami Urdy. Tym razem nie jest to wielowarstwowa, pełna nawiązań praca, a krótki tekst oparty na jednym pomyśle. Miłej lektury!  Paulus Still, badacz monologów złoczyńców   Mówi się, że Nieumarły Kanclerz bez trudu mógłby umknąć przed eksplozją Ymira, gdyby niee zaatakował go bohaterski slawijski agent. Szpieg nie był żadnym wyzwaniem dla licza, ale ven Rier nie mógł się oprzeć pokusie wyjawienia mu swoich błyskotliwych planów – chciał, by wr...

Twarze Urdy: Upiory Opery

14-09-2011 20:24
4
Komentarze: 1
W działach: Wolsung, BNariusz, Plane przedstawia, Twarze Urdy
Witajcie! Noszę się z zamiarem spisania dość obszernego zbioru BNów ze wszystkich zakątków wolsungowej Urdy. Pierwsze postaci idą mi jak po maśle i tworzę je z prawdziwą przyjemnością, ale nim zabiorę się za ich masową produkcję, chciałbym zasięgnąć języka u Was. Otóż: jak Wam się podoba taki, a nie inny sposób opisywania BNów? Czy jest fajny, przejrzysty, ciekawy? Czy toto się przyda na sesjach? Czytajcie i komentujcie przykładowe postaci, a obiecuję zalew fajnych postaci! Upiory Opery, artystyczne pasożyty Opera to teatr totalny. Taniec, śpiew, dekoracje i gra aktorów tworzą imponując...

Twarze Urdy: Eduardo Haido

14-09-2011 20:13
4
Komentarze: 9
W działach: Wolsung, BNariusz, Plane przedstawia, Twarze Urdy
Witajcie! Noszę się z zamiarem spisania dość obszernego zbioru BNów ze wszystkich zakątków wolsungowej Urdy. Pierwsze postaci idą mi jak po maśle i tworzę je z prawdziwą przyjemnością, ale nim zabiorę się za ich masową produkcję, chciałbym zasięgnąć języka u Was. Otóż: jak Wam się podoba taki, a nie inny sposób opisywania BNów? Czy jest fajny, przejrzysty, ciekawy? Czy toto się przyda na sesjach? Czytajcie i komentujcie przykładowe postaci, a obiecuję zalew fajnych BNów! Eduardo Haido i jego rodzina, najbardziej plugawa scylla wszechczasów Wotania potrzebuje każdej pary rąk do powojenne...

Dzikie Pomysły: artefakty Waluzji

16-08-2011 23:34
11
Komentarze: 0
W działach: Dzikie Pomysły, Plane przedstawia, RPG, SWEPL, Brawurowe Światy, Evernight
Dzikie Pomysły: artefakty Waluzji
            Wiadomo, że mało co pomaga kreatywności równie mocno, jak ograniczenia. Gdy musimy się wpasować w jakiś schemat zyskujemy punkt zaczepienia, bez którego nasze pomysły po prostu nie mają wokół czego się krystalizować. Dlatego lubię wszelakie generatory losowe, a ten tworzący magiczne przedmioty z Evernight jest jednym z moich ulubionych. Najwyraźniej on też mnie lubi, bo wymyślone dzięki niemu artefakty trafiły aż na stronę GRAmela. Miłej lektury!  

Wolsungowy pomysł na... Osiągnięcia

10-08-2011 21:53
8
Komentarze: 1
W działach: Plane przedstawia, RPG, Wolsung
            Osiągnięcia są świetnym pomysłem, ale moim zdaniem nie został on do końca wykorzystany. Wiele osób narzeka na to, że Osiągnięcie to "zwykłe +5" – mi to akurat nie przeszkadza, gdyż dzięki temu Osiągnięcia stają się częścią całkiem fajnego "wyścigu wyników": -To ja dokładam kartę za +3! –A ja żeton za +5! –A ja +5 z osiągnięcia! Więcej osiągnięć działających według unikatowych reguł tak, jak Uśmiech Losu czy Wierny Sojusznik byłoby fajnych, ale mi doskwiera raczej kompletni...

Dzikie pomysły – sojusznik na śmierć i życie

07-08-2011 17:40
9
Komentarze: 2
W działach: Dzikie Pomysły, Plane przedstawia, RPG, SWEPL
Dzikie pomysły – sojusznik na śmierć i życie
Witajcie!               Dowodzenie Blotkami to ważny i fajny aspekt SWEPLa, ale to, jak łatwo zabić takiego sojusznika sprawia, że gracze raczej nie będą chcieli emocjonalnie związywać się z podwładnymi czy ulubionymi zwierzątkami. Jeżeli lubisz, gdy podkomendni są dla postaci nie tylko wsparciem, ale i przyjaciółmi, zaproponuj  graczom następującą Przewagę:     Na śmierć i życie             Wymagania: Nowicjusz, stworzenie bliskiej więzi z "...